03. februar 2013

5 SEO strategij, ki bodo izboljšale pozicijo vaše strani za ključne besede

Tukaj je nekaj taktik, ki lahko ogromno pripomorejo k izboljšanju pozicije vase spletne strani za vaše ključne besede.

Taktika 1: Iskanje sinonimov s pomočjo Google iskalnika

Iskanje sinonimov za vase ključne besede ni vedno enostavno.
Najbolje je iskati sinonime kar v Google iskalniku. Razlog je v tem, da ne dobiš samo sinonime, ampak le kako le ti rangirajo na straneh konkurence.

Za iskanje sinonimov enostavno uporabite tale znak pred ključno besedo (~).
Tukaj je primer, kako to zgleda v Google:




Tako lahko hitro najdemo sinonime za naše ključne besede. Če želite iskati sinonime brez fraz ali z frazo enostavno dodajte tole v iskalno vrstico
~marketing svetovanje -facebook +zastonj
+pomeni da želimo to frazo na strani, - pomeni, da ne želimo fraze na tej strani
Nato vzamemo te ključne besede in jih integriramo v našo besedilo na naši spletni strani in izboljšamo seo za to spletno stran.
Seveda jih uporabimo po pameti, tekst naj bo videti normalen in naj ne vsilimo preveč ključnih besed, saj bo to izgledalo nenormalno. Kmalu bomo opazili, da nam Google da več prometa za te sinonime, ki jih ljudje iščejo, na tak način lahko dobimo veliko več prometa. Meni osebno je ta taktika povečala promet vsaj za 300%.

Taktika 2: Linkaj na avtoritativne strani

Avtoritativne strani so zelo pomembne Google-u. kar pomeni, da jim bo dal več prednosti kot pa vaši strani.
Linki iz avtoritativnih strani pove Google, da je vaša stran stran, kateri se da zaupat, ker avtoritativna stran linka nanjo.
Svetovno znane avtoritativne strani so recimo DMOZ, Yahoo direktorij, razne .edu, .gov strani, razni časopisi, pri nas je to lahko Delo.si, Večer.si ...
Link od teh strani lahko poveča vaš promet v veliki meri, ampak ste vedeli da pa če linkate do teh strani, se pravi v obratni smeri, lahko izboljšate svoj seo svoje spletne strani. Se pravi vaša optimizacija strani se bo izboljšala.

Ko Google recimo prebere vašo stran in vidi link to recimo Delo.si, je to pozitivno, kako na vas gleda Google. Trik je najti strani, na katere lahko linkate.
Dodajanje linkov na vašo stran pove iskalnikom, da je vaša spletna stran v relaciji z avtoritativnimi stranmi. Kar je zelo dobro za vaš seo.

Taktika 3: Bodite pozorni na čustvenost vaših člankov

Ste vedeli, da ima Google zaposlene ljudi, ki manualno pregledujejo internet strani, in manualno dajo prednosti določenim stranem. Ni vse v algoritmu!
Če napišete članek, ki je izredno zanimiv, ki pritegne ljudi da ga preberejo, in si mislijo, uh to je dober članek, je to pozitivno za Google. Google lahko preko algoritma zazna, če ste napisali dober članek, saj bo le ta velikokrat potweetan, pofacebookan... Če vključite vaše emocije v članek, ljudje raje preberejo vašo spletno stran.
Načini, kako pisati takšne članke so recimo:

  • Recenzije, kritike - Če recimo naredite recenzijo, oziroma opis restavracije, produkta in vključite vaša čustva, bo vaš članek bolj zanimiv za bralce kot tudi za SEO. Delanje recenzij, opisov dobro vpliva na vaš SEO oziroma optimizacijo strani.
  • Tekst - Uporaba ne samo teksta ampak tudi videa in drugih medijev na vaši spletni strani lahko poveča priljubljenost vaše strani pri iskalnikih.
  • Kontekst - Iskalniki prepoznajo pomen oziroma bistvo vašega članka, le kako je ta popularen s tem da preberejo pozitivne ali negativne označbe na youtube, tweeterju itd.
  • Osebnost - Bistvo je,da vaši članki ne izgledajo kot avtomatski tekst, ki ni zanimiv, in je bil na hitro nakracan ne stran. Dodajte svoje emocije, dušo, ko pišete članke.

Taktika 4: Dajte googlu sveže članke

Iskalniki ljubijo sveže članke, kot pijanec ljubi plot. Drugače povedano, Google bo vam dal več prometa na vašo spletno stran, če redno dodajate članke ki so unikatni in niso sposojeni iz kje drugje.

Taktika 5: Uporaba Dublin Core metadata elementov

Ni še jasno, kako pomembno je dodajati meta description in meta keywords v head element vaše spletne strani, ampak vsaj večina misli, da je meta description izredno pomembna. Isto velja za Dublin Core, ki so jo ustvarili v Dublinu, OH, in je ustvarjena za bodočnost neta, kot je semantični internet.
Uporaba Dublin Core meta podatkov pomaga Google v dodatni meri pri klasifikaciji vaših člankov. Pogooglajte več o Dublin Core meta podatkih.

Zaključek

Uporaba teh elementov, lahko bistveno izboljša vaš seo oziroma optimizacijo spletnih strani. Dobili boste več prometa na vašo stran. So izredno enostavni elementi za uporabo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar