03. februar 2013

3 razlogi - zakaj investirati v optimizacijo spletnih strani

Da pridemo na prvo stran v iskalniku?
Kot marsikatero vprašanje, ima tudi to svoj kratek in jedrnat odgovor: v optimizacijo spletnih strani se investira zato, da pridemo na prvo stran in najvišje pozicije v iskalnikih. S tem odgovorom nisem povedal prav nič novega ob poplavi informacij s področja SEO, zato dovolite, da razširim ta osnovni odgovor in vam predstavim tri glavne razloge, zakaj investirati v SEO.

1. razlog: naj stranke iščejo vas in ne vi njih

S tem, ko se pojavite visoko v rezultatih iskanj, poskrbite, da ste nagovorili stranke, ki vas iščejo. Jasno je, da boste s takšnimi strankami lažje sklenili posel, predvsem pa za vas zelo ugodno. Zakaj? Ker stranka išče vas. To pomeni, da je že v fazi, ko se zaveda, da vašo storitev ali produkt potrebuje. Pozabite na prepričevanje nezainteresiranih strank, katerim prvi pristopite vi in ste tako v slabšem pogajalskem položaju. V današnjih sila konkurenčnih tržnih razmerah in zasičenih trgih je relevantnost ključnega pomena - saj čas, energijo in predvsem finančna sredstva tako namenjamo zgolj najboljšim strankam. Pozabite na ostale in jih mirne vesti prepustite konkurenci.

2. razlog: najcenejša oblika promocije

Pravzaprav je v resnici najučinkovitejša, saj boste, predvsem dolgoročno, imeli veliko od vložka v optimizacijo. S pravilno in dobro optimizacijo boste poskrbeli za dolgoročno odlično pozicijo v iskalnikih, tudi ko bo vaša konkurenca že porabila vsa sredstva namenjena trenutni oglaševalski kampanji. Ko vlagate svoj čas ali denar, je še kako pomembno, da v vsakem trenutku natančno veste, kakšen je izkupiček. Internet je medij, kjer je merjenje uspešnosti oglasne kampanje najlažje in najbolj natančno, tako pa posledično najučinkovitejše in najcenejše. »Oglasna kampanja« je v našem primeru seveda spletna optimizacija in njeni rezultati.

3. razlog: dobro izhodišče za PPC kampanje

Če želite dominirati v svoji tržni niši, si lahko poleg SEO optimizacije omislite tudi PPC (pay-per-click) kampanje. Google bo vaš trud na področje optimizacije nagradil tako, da vam bo ponudil zelo nizko začetno ceno za klik na vaš oglas. Zakaj? Ker ima Google, za voljo svojih uporabnikov, zelo rad relevantnost - in prav takšna bo povezava v oglasu na vašo optimizirano spletno stran. Na PPC oglaševanje se boste obrnili tudi v obratnem primeru, ko vam v neki zelo konkurenčni niši ne gre najbolje in ne vidite druge rešitve. V obeh primerih boste s predhodno optimizacijo na boljšem od konkurence.

Ni komentarjev:

Objavite komentar