3. februar 2013

10 ukrepov za optimizacijo

Optimizacija spletne strani lahko vključuje tudi zelo kompleksne ukrepe, ki omogočajo, da Google oceni stran kot tako relevantno za posamezne ključne besede, da jo uvrsti pri teh iskanjih visoko pri rezultatih.

Vendar pa je cela kopica stvari, ki jih lahko postorijo tudi sami lastniki spletnih strani, in tako svoji strani bistveno pomagajo pri uvrstitvi - naštejmo jih nekaj:

  1. Na vaši spletni strani naj bo en razdelek, kjer boste lahko objavljali nove vsebine, bodisi v obliki novic, obvestil ali kaj podobnega - nato pa tu redno dodajajte prispevke, ki se nanašajo na vaše področje in ki tako vsebuje ključne besede, za katere bi želeli boljšo uvrstitev.
  2. Bodite pozorni, da ključne besede vpisujete na različnih mestih na vaši spletni strani: v naslovu prispevka, v besedilu predstavitve izdelkov, prav tako naj bodo slike, ki jih boste dodali poimenovane tako, da vsebujejo ključno besedo (npr. stedilnik.jpg, je bolje kot image0001.jpg).
  3. Povezujte obstoječe vsebine med seboj. Če npr. dodate nov članek, ga povežite še s kakšno storitvijo, ki jo ponujate na primer na način, kot je prikazan tudi v tem stavku.
  4. Ko boste naročili izdelavo spletne strani pazite, da bo imela čim manj Flash elementov, ki jih iskalniki težko preberejo in ne vedo, kakšna vsebina je v njih.
  5. Od svojega izdelovalca strani zahtevajte, da www naslovi vsebujejo ključne besede in ne le neko kodo, ki jo tudi Google ne bo razumel (npr. bolje je www.vasepodjetje.com/izdelki.html kot pa www.vasepodjetje.com/index.php?cID=21&Ar=849&pi=4422d1299s)
  6. Ko dodajate slike, vpišite še njihov opis - tudi to lahko kaj pripomore.
  7. Redno dodajajte nove in originalne vsebine. Google in vaši obiskovalci bodo zagotovo cenili, če bodo vsebine redno dodajane, če bodo relevantne in zanimive, ter še posebej če bodo originalne (se pravi, da ne bodo prekopirane od drugod, kar bo Google vsekakor opazil in takim vsebinam potem ne pripiše veliko pomena). V ta namen je najbolje, če imate v vašo spletno stran vgrajen blog, oz. posebno podstran z novicami (tako kot je to rešeno tule, kjer nas ravnokar berete).
  8. Povezave na vaše nove in obstoječe vsebine razširjajte tudi preko vašega Facebook profila, Twitterja in drugih socialnih omrežij. S tem boste povečali izpostavljenost tudi potencialnim kupcem in še Google vam bo to zagotovo štel v plus. In ko smo že pri besedici plus: ne pozabite še novega socialnega omrežja, ki ga ravnokar lansira Google, in ki se imenuje Google+ (torej "Google plus").
  9. Izmenjajte povezave z drugimi. Povprašajte druge lastnike spletnih strani ali bi želeli vključiti povezavo na vašo stran - vi pa jim ponudite enako. Tako boste imeli korist od tega vsi.
  10. Poiščite razne spletne imenike, bloge in forume, ter kjer je to primerno, sodelujte pri pogovorih in izmenjavah mnenj, ter ob primerni priložnosti dodajte še povezavo na vašo spletno stran, če je to dovoljeno in zaželeno. Npr. če ima nekdo problem, ki bi ga lahko vi rešili s pomočjo vaših izdelkov - načeloma ni sporno pomagati rešiti človeku problem - četudi gre pravzaprav za oglaševanje. Le pretiravati ne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar