3. februar 2013

Kaj pomeni dobro oblikovana spletna stran?

Narediti dobro spletno stran za podjetje je veliko več kot le izbira imena domene in nekaj lepih slik. Spletna stran vam mora omogočati ažuriranje podatkov, ki so pomembni za vaše poslovanje hkrati pa mora preprečiti pogoste napake, ki znižujejo rang strani v spletnih iskalnikih in dajejo slabe uporabniške izkušnje.

Tudi če ne prodajate izdelkov preko spleta in ne potrebujete spletne trgovine je zelo dobrodošlo imeti spletno stran s katero obiskovalcem podate vse ključne informacije o vašem poslovanju. Ljudje vsak dan iščejo po spletnih iskalnikih, zato je tam pametno biti prisoten.

4 najpogostejše napake, katerim se velja izogniti pri oblikovanju spletnih strani.

1. Izogibajte se kompliciranemu dizajnu spletne strani
Ne uporabljajte vseh možnih tehničnih vstavkov in premikajočih se elementov, ki se lahko prilegajo v vašo spletno podobo. Če se spletna stran uporabniku ne naloži hitro in natančno na spletnem brskalniku ali mobilni napravi je zelo verjetno, da bo obiskovalec stran zaprl in se več ne bo vrnil. Izberite tiste elemente, ki izboljšujejo uporabniške izkušnje in ne tiste, ki jih kvarijo.

Ko govorimo o dizajnu spletne strani manj pomeni več.

2. Izogibajte se tlačenju informacij in pisanju romanov
Raziskave kažejo, da imate 5 sekund časa za posredovanje informacije obiskovalcu, preden bo kliknil na drugo stran. Pogosto boste vstopno stran želeli zapolniti z besedilom, fotografijami in toliko informacijami kot je le mogoče. S tem naredite največjo napako saj zamenjate kakovost s količino.

Namesto tega raje na preprost in jasen način sporočite, da ste specializirani za določeno vejo poslovanja ali storitev. Izpostavite svoje prednosti in kakovost. K temu še dopolnite čiste in ustrezne slike.

Obiskovalci želijo preprosto, enostavno in koristno spletno stran.

3. Ne kopirajte svoje konkurence
Raje poiščite način, da boste izstopali od konkurence. Ustvarite svoj ugled, sporočila in strategijo, ter omogočite edinstvenim vidikom vašega poslovanja, da zasijejo na vaši spletni strani. Tako jo bodo obiskovalci potem tudi začutili.

Namesto zlitja h konkurenci raje izstopajte.

4. Ni dovolj narediti in čakati
Zagotoviti obisk na spletni strani ni tako enostavno kot zagotoviti obisk v novi gostilni po sistemu »naredi in čakaj da pridejo«. Za večji obisk na strani imate več možnosti. Lahko oglašujete na spletnih iskalnikih ali facebook-u, lahko pa se pridružite socialnim omrežjem ali blogom kot so Facebook, Twitter ali LinkedIn, ter ste tam čim bolj aktivni.

Z pisanjem komentarjev in deljenjem svojih izkušenj, ter objavljanjem povezav na vašo spletno stran lahko dosežete veliko obiskov. Dobrodošla je tudi uporaba mailing sistemov za pridobivanje novih poslovnih kanalov.

Rang in pozicija vaše spletne strani v iskalnikih zagotovo ne bo zrasla čez noč. Za to je potreben čas in vztrajnost, ter aktivnost z vaše strani.

Ko naredite novo ali obnovite staro spletno stran se vaše delo šele začne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar